Thursday, May 27, 2010

appointment di unit pediatrik HTAR

Pada pagi ini,aku bersama ngan abang membawa Humaira ke HTAR utk menghadiri appoinment dgn pakar pediatrik pd jam 10.00 pg.Ini bermakna aku terpaksa mengambil cuti rehat untuk tujuan tersebut...hmm...baki cuti dh semakin surut...nk wat cmner....itu jer cara untuk membantu Humaira...
Angah plak terpaksa aku pontengkan dari sekolahnyer hr ini memandangkan tiade sape yang akan mengambilnye pulang dr sekolah nanti...jd jln penyelesaian 'ponteng' ler..
Namun sume usahaku agak sia2 hari ni coz nurse mengatakan Humaira perlu menjalani rawatan Scan MRI dahulu br pakar pediatrik akn wat perjumpaan slps tu..jadi nurse dgn yakinnyer menyuruh aku membawa Humaira pd 8/6/2010 utk Scan MRI...so appoinment hr ni dibatalkan...senang2 jer...aku dh amik cuti...jd aku teruskan jua cutiku..hampenyer..dh ler nk jumpa pakar pediatrik ni makan masa bbrp bulan gak pastu jd mcm tu..

No comments: