Wednesday, August 24, 2011

Pasang langsir rumah baru

Malam tadi lepas Isyak mama sekeluarga ke rumah baru untuk pasang langsir sliding door ..jangan tak tau mama jahit sendiri jer...Alhamdulillah menjadi...nie merupakan 1st trial mama jahit eyelet curtain..so okla kan..hihihi:-)
Malas mama nak citer panjang..layan jer la pic2 kat bawah tu yer:-
Along sedang membantu Abah

Bersungguh-sungguh  Abah menyiapkan  kerja2 pemasangan langsir..mama tukang perhati jer dari jauh

ni ler hasilnya 

Pemandangan di dapur ...barang-barang dari kuarters akan dipindah masuk Sabtu nie....insyaallah

Humaira pun sibuk nak membantu...cuci ke menyapu tu?

6 comments:

Kerikil Kehidupan said...

Alhamdulillah...pernah merasa seronoknya masuk rumah baru...pepun tahniah yana...mampu miliki rumah sendiri...

Qhaifa Nur said...

semakin buzy nmpknya..slmt berkemas..

Bicara hati ibu aisya said...

Wahhh...rumah baru, sofa baru, langsir baru, baju baru, suasana pun baru..segalanya baru untuk raya tahun nih.Pasti seronok humairah kan?

mama akid said...

seronoknya dapat beraya dengan rumah baru...

munna said...

selamat mengemas kak..... selamat hari raya dan maaf zahir batin juga

Noina said...

wah...rumah raya.. :) bestnya.. :)

Selamat Hari Raya buat Kak Nonie sekeluarga juga.. :)