Wednesday, May 04, 2011

Aduuhai...mood keje dah ke laut...camner tu?

Hari ni betul2 takde mood nak gi keje so amik cuti rehat lagi la jawabnyer....camner ni..baki cuti tinggal 10 hari jer.Ni baru bulan 5.....7 bulan lagi nak kene tempuh....maknanyer purata 1 bulan cuma boleh ambil 1 hari cuti jer setiap bulan selepas nie....huhuhu...ada tak sape2 yang nak bagi saya pinjam cuti ...huhuhu...:-((

2 comments:

munna said...

munna punya pun tgl berapa hari je...jadi tak leh nak bagi kak yana

Yana@Noni said...

hehehe....eloklah tu...kita serupa:-)