Sunday, May 22, 2011

Dari DiYaNa's BlOg kepada S.H.A 's Story

Memandangkan kewujudan blog ini berkisar cerita tentang anak-anak mama jadi mama telah tukarkan nama blog ini dari DiYaNa'S bLoG kepada S.H.A's Story.S.H.A adalah huruf-huruf gabungan nama anak-anak mama iaitu S = Sofea , H = Humaira & A = Amirul....so apa pendapat kawan-kawan?
Mama memang berkenan dengan pilihan nama yang baru nie....iisssh ..iisssh macam pilih nama anak baru pulak yer....lebih kurang begitulah nampaknyer...hehehe...:-)
Blog jahitan mama pun dah ada nama baru iaitu S.H.A 's Inspiration.......best tak bunyinyer?

5 comments:

Kasih Ibu said...

wah cantiknya blog...
bstlah yana, gabungan tu...good idea...
bila dah da anak ni apa2 msti nak berkaitan dgn anak kan...anak2 adalah segalanya...

Yana a.k.a Noni said...

Terima kasih Bayzura:-)
Memang betul..semua yg dilakukan adalah untuk anak2 krn mereka adalah segalanya dalam hidup sy...:-)

munna said...

SUDAH TUKAR KE KAK YANA... KLU DPT BABY BARU KENA TUKAR LAGI LAH JAWABNYA

Yana a.k.a Noni said...

Dah tutup kilang buat sementara la Munna...rasanyer dah xnak kuar produk lg..cukupla apa yg ada...hahahaha

Kerikil Kehidupan said...

akak suka tgk blog yana ni...rajin mencantikkannya...akak ni satu tak pandai sgt...dua masa lak terhad...pasal nama tu...ok sgt....yg penting Yana suka....