Thursday, February 24, 2011

Boleh ke ubah keputusan?


Ingat tak kawan-kawan dengan entri saya sebelum nie?Taknak cerita banyak-banyak...layan jer la picture2 kat bawah ni yer...sape-sape nak komen tu..dipersilakan...jangan kutuk udah la yer..hehehe:-)


Perjalanan ke taman perumahan melalui kawasan kampung



Dah sampai

Pembinaan dah tahap 70% siap

Pemandangan dari luar

Ruang tamu



Pemandangan luar..model rumah serupa dengan rumah depan (pemaju yang sama)...baru diduduki lepas raya tahun lepas..kiranya ini projek tambahan la..belakang dapur pun projek perumahan tgh berjalan..


Pemandangan dari porch...setiap baris ni ada 30 unit rumah..ini merupakan baris yang ke2...baris1 telah siap diduduki tahun lepas


Sempat posing dengan Humaira...hati dah berbunga kembali untuk meneruskan niat asal beli rumah ni..betul ke idak aku ni?sape nak jawap tu yek?

3 comments:

insan kerdil said...

ada ketika nya.....sesuatu pilihan dibuat.....atas dasar pertimbangan dan perkiraan yang wajar pada ketika itu.....dan ianya cuma akan menjadi titik tolak...untuk rasa yang lebih 'pasti'....pabila perlu menggunakan pertimbangan dan perkiraan yang sama......

pabila matlamat serta kaedah nya jelas.....tiada lagi yang diharapkan agar dipermudahkan urusan oleh-Nya...

ketentuan Allah adalah rahsia Allah....

wallahu'alam...

munna said...

kak yana ni kat mana... kat phg ke atau klang valley...

Yana@Noni said...

munna:ni rumah yg akak nak beli di klang..