Sunday, February 27, 2011

Kepala berat semacam jer...

Semenjak dua menjak ni...kesihatan saya rasa tak menentu...badan rasa lemah..dan yang paling ketara kepala ni rasa berat semacam jer...mungkin dok terlampau memikirkan kerja-kerja di pejabat yang menimbun tu..lebih-lebih lagi dokumen-dokumen kewangan 2010 yang masih belum complete lagi.Sepatutnya dah dipanggil untuk menghantar dokumen-dokumen kewangan ke pejabat audit di Jalan Kg.Attap,KL pada Isnin lepas tapi saya telah memohon untuk menunda tarikh tersebut sehingga lengkap segalanya mendaalah tu semua.InsyaAllah , Isnin depan bolehlah saya hantarkan.Apapun saya memohon kepada Allah semoga kesihatan saya akan bertambah baik dari hari ke hari..bukan apa dengan kepala yang ting tong ni nak wat keje kat opis tu pun rasa tak selesa...rasa macam nak hantuk kepala ni ke dinding.Tak pernah rasa berat sangat kepala macam ni..tak taulah kot tekanan darah naik ke @ banyak perkara yang difikirkan..@ tanda-tanda mengandung kot?...iisssh...tak mungkin kerana saya telah menggunakan IUD selama 2 tahun nie...semoga keadaan nie akan reda nanti.....

p/s: disebabkan sakit kepala la hari ni saya tak dapat memenuhi undangan perkahwinan anak Puan Nur'Aini Abdul Aziz , Guru Besar sekolah tempat saya bekerja...maaf banyak2 yer puan...harap puan tidak berkecil hati..:-)

2 comments:

munna said...

pergi buat check up lah kak.. takut juga nanti penyakit lain pula yg singgah

Yana@Noni said...

thanks munna for ur concern...:-)