Saturday, January 29, 2011

Banyak benda yang ingin dibuat....tapi persoalannya mampukah aku?

Antara perkara yang bermain di dalam kepala saya sekarang ialah:-
1. bagaimana cara untuk saya membantu Humaira .... yes...saya perlu tingkatkan usaha & sentiasa bersemangat untuk melakukan lebih lagi terapi antaranya sentiasa lakukan aktiviti bersamanya seperti yang disyorkan oleh pakar fisio & OT... bawa pergi berurut lebih kerap...dan banyak lah lagi...seperti ibu-ibu yang hebat lakukan:-)
2. ingin meningkatkan tahap kerjaya ....kawan-kawan semua...saya teringin nak sambung belajar bagi membantu saya meningkatkan lagi tahap kerjaya saya...takkan sampai tua nak dok kat gred PT N17 jer kan...ada tak sape-sape yang boleh bantu saya suggestkan bidang apa yang perlu saya ambil jika ingin sampai ke tahap kerjaya yang lebih tinggi...setakat ini saya hanya mempunyai sijil Diploma Sains Komputer....huhuhu...
3. bagaimana nak menambahkan pendapatan yer?... setakat ni dah pandai jahit baju kurung & tudung ala Ariani...nak ambil upah...tapi rasa mcm tak cukup tangan jer....kalaulah badan nie boleh dibahagi 2...kan senang..hehehe..
4. rasa mcm nak join kursus-kursus motivasi melibatkan pendidikan anak-anak,pengurusan keluarga dan seumpama dengannya sebab rasa diri nie banyak sangat kekurangannya...... so apa komen kawan-kawan?

No comments: