Wednesday, January 19, 2011

Toyota Avanza.....i really like it!



Cantik kan kawan-kawan mini MPV ni...Toyota Avanza...dalam hati teringin sangat nak tukar kereta....tapi bila dicongak-congak...mampukah aku nie...hihihi...pepatah mengatakan "ikutkan rasa binasa,ikutkan hati mati" tapi itulah...memandangkan anak-anak dah semakin membesar..alangkah selesanya bila memiliki TA nie..apa yang mampu takat nie pakai Mazda Lantis jer la...alhamdulillah...biorla reti bersyukur Yana oooi!!tapi akan kuusahakan jugak untuk memiliki kereta idamanku ini...biarpun lambat janji dapat...tp bila?tahun depan ... muungkin bulan depan @ Chinese New Year kot...hahahaha...saya sendiri pun tak tau bila...tah apa-apa la kan..:-)

3 comments:

ieda said...

salam..minat avanza yer?kami pun guna avanza...visit my blog utk cerita club avanza utara.

Kerikil Kehidupan said...

hehe...citarasa yang sama...akak dulu pun minat gila kat avanza..pantang jumpa kat highway, pnjg je leher tgk...terutama yg kaler biru...tup2 mamat tu beli grand livina...frust betul...skrg dapat gak naik TA..kakak punya...

Yana@Noni said...

K.Ieda:dh lawat blog akak...best gak siap konvoi lg:-)

K.Nanie:Alhamdulillah...dpt gak akak pakai TA tu yek...bila la plak turn saya ek?!kalau akak nk tukar kete lain,jual kt saya la TA tu yer nanti...hihihihhi