Wednesday, January 05, 2011

Blouse Bella

Hari ini dah masuk hari ke-5 kita melangkah ke tahun 2011...semoga hari-hari yang mendatang akan bertambah baik dari hari semalam...InsyaALLAH seperti tajuk lagu Maher Zain...tenang saje apabila mendengar lagu-lagunya di dalam kereta @ radio....
 Hari ini juga merupakan hari ke-3 anak-anak kita kembali ke alam persekolahan ... harapan saya semoga anak-anak saya juga anak-anak sahabat sume menjadi anak-anak yang cemerlang di dunia & juga akhirat...aaaaaamin..:-)
 Seperti yang dijanjikan dalam entri sebelum ni , saya ader bercerita tentang Blouse Bella yang saya jahit melalui nota Kak Azima...oklah...saya dah upload picturenyer:-

sila abaikan kain batik tu yer...kt bwh baju tu masa ni x sempat kelim lagi terus try...x sabar2..hehehe
Lengannya agak labuh & sampai sekarang saya tak berani nak alter lagi...takut kang terpendek pulak...ader tergantung jer dalam almari...tengoklah biler free nanti baru nak alter balik...apepun dah menjadi blouseku....hihihi:-)
 Sekarang nie saya tengah menyiapkan sepasang baju kurung pesak gantung....hihihi...menggunakan kain Thai silk...bajunyer baru 80% siap...tang kain belum jahit lagi....bila dah siap sepenuhnyer nanti saya akan upload picturenya k...wassalam

4 comments:

Yana Surya said...

Wah yana, cantek la blouse ni, walaupun belum siap. Haha... Kalau terletak di badan, lg cantik. tp mmg kita ni suka yg longgar kan. selesa....

Yana@Noni said...

thanks Surya...mmg klu ngam2 ngn body lg nampak cantik kan....ini percubaan pertama...tu yang x brp sempurna sangat...lgpn guna kain cotton jer...hihihi..next time nk try wat lagi...insyaAllah:-)

azima said...

sy copy masuk dlm testimony kat blog bleh n nanti sy letak link blog nie sekali.. keh :)

Yana@Noni said...

ok...beres kak:-)