Saturday, April 09, 2011

Boyfriendku buat-buat manja

Tau-tau jer mama ade duit sikit...BF mama mulalah mengada-ngada...wat2 manja...sakit sana sakit sini...nyampah tul tapi kesian gak kalau wat tak tau jer..nanti kalau dah melarat sakitnya...mama gak yang susah..hehehehe..
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

Dah 1 tahun 3 bulan BFku ini setia di sisi

Nak kene ganti bearing kat absorber tu.....dah bunyi ngek..ngek kat belakang...kata adik kalau tak ditukar sekarang...silap-silap bila berjalan jauh tayar dulu yang ke depan daripada kereta...hahahaha..untuk satu jer harganya lebih kurang RM100-RM200..kalau nak tukar keempat-empat bahagian tu dah memakan kos RM800.....kalau macam ni keringlah poket mama...tapi demi BF yang tersayang ni ikutkan ajer la...huhuhu:-(

3 comments:

munna said...

biasalah kak yana... klu dah ada boyfriend kena lah budget utk maintenance dia ..klu tak merajuk terus nanti

Kasih Ibu said...

bestnya dia ada boyfriend...jeles i...he..he..=)
syg betul yana kt dia ye...

Yana@Noni said...

Munna & Bayzura :memang sayang coz beli kete ni tunai...walaupun 2ndhand tapi x pernah meragam...cuma bab ganti-mengganti ni memang dah pkr biasa samalah mcm pakai kete lain yer tak?hehehe...