Monday, April 25, 2011

~ Jalan-jalan bersama anak-anak ~

Semalam abah ada kerje di Banting...menguruskan logistik untuk pertandingan kadet Bomba peringkat negeri Selangor...jadi mama bersama  3 orang askar kami menggerakkan aktiviti sendiri...check it out yer...hihihi
>
>
>
>
Seperti biasa..destinasi pertama ke rumah baru kami...

Dah ada wiring kat luar nampaknya

Kemudian bergerak ke tempat cuci kereta

Humaira memang suka kalau dibawa ke sini...x jauh pun,betul-betul sebelah kuarters..

Tengok tu...kan main ketawa...kasut pakai kat kaki la dik..

Kereta dijirus air sabun


Suasana kat dalam "washing machine"


Serabut tul rambut Angah ni

Proses pengeringan


RM3.00 jer cuci kete...prosesnyer pun cepat

Kerete mama setelah dicuci...ok kan...bersih!

Lepas cuci kereta terus ke Kamdar

Layan askar makan aiskrim

Meleleh aiskrim Humaira..memang comot time ni

Ni ler 2 kain pasang 2 meter yang mama sempat beli ...RM35.60..buy 1 free 1...hihihi

2 comments:

munna said...

seronok anak kak yana semuanya... dpt jlan2 dan makan aiskrim... nak buat apa dgn kain tu kak yana...

Yana@Noni said...

wat baju kurung ler...baju keje...hehehe