Monday, April 11, 2011

Hatiku berlagu riang

Pagi ini cuaca mendung jer...tau-tau jer hari Isnin...biasanyer mood atau semangat Isnin selalu down jer..rasanyer bukan saya seorang fikir cam tu kan?hihihi..apa yang saya nak kongsikan hari ni dengan kawan-kawan ialah..jeng..jeng.......:-) saya sungguh bersemangat hari ni....rasa ceria sangat...
maybe coz hari nie penampilan saya agak segar..nak tau kenapa..itulah dia aura pakai baju & tudung baru hari ni....hahahaha...harap-harap hari-hari yang dilalui akan kekal ceria...aaaamin:-)

3 comments:

munna said...

jahit sendiri ke baju dan tudung tu kak yana... patutlah suka hati

Mama Q said...

Yana...len kali upload gambar....baru feel...hehehe

Yana@Noni said...

Munna : xder la ... baju & tudung tu akak beli..baju kurung moden & kain A-Line..akak pandai jahit baju kurung jer...hihihi

Mama Q : Kak...tak sempat dah nak tangkap gambar..excited sgt...lgpun kang overexposed pulak..taknaklah..hehehe