Tuesday, April 19, 2011

Tudung Syria kanak-kanak

Hari ni mama ambik cuti.....coz nak siapkan lagi 2 helai tudung cikgu sekolah mama..repair awning jer...alang-alang dah cuti ni sambil-sambil kemas rumah..on laptop n wat entri pasal tudung Syria ni..hehehe
Minggu lepas pergi pasar Ahad...pastu ada belikan 2 helai tudung Syria kanak-kanak...1 untuk Angah warnaa hijau pucuk pisang dan 1 lagi untuk Humaira warna hitam...sempat ler tangkap picture masa Humaira tengah dok menggayakan tudung tu....check it out k..:-)

Posing ala-ala model gitu..tapi serius jer


Bulatnya mata Humaira

Anak sape ni eh?

Bila tengok easy jer nak pakaikan tudung ni kat Humaira dan nak ajar bertudung...tergerak pulak kat hati ni nak wat tudung Syria ni untuk Angah & Adik....ok gak..mudah jer nak jahit pun..kawan-kawan yang nak upah saya jahitkan pun boleh....kain saya beli...RM15 ok tak?

2 comments:

Mama Q said...

Yana dah kemaruk (seronok) menjahit ni..hehehe

Yana@Noni said...

biasala kak..dah ade skill jangan disia-siakan...rugi tau...:-)