Sunday, January 30, 2011

Kelas jahitan @ Busana Jalinan Kasih

Pembetulan tarikh....9,10 & 23 Okt 2010...cikgu salah taip tu..:-)

Gambar ini disnap oleh Kak Zura iaitu cikgu kelas jahitan ..... baru perasan ditag oleh beliau  @ facebook saya.Apapun thanks a lot to Kzura atas tunjukajar yang diberikan...actually 2 pattern baju yang telah saya pelajari iaitu baju kurung tradisioonal & baju kurung moden.Baju kurung moden tu ada saya tunjukkan dalam entri sebelum ini dan insyaAllah jika ada kelapangan lagi , saya akan belajar lagi ngan Kzura.Untuk pengetahuan semua , Kzura juga adalah dealer kepada mesin jahit jenama Brother dan saya telah membeli sebuah mesin jahit model XL2630....jadi kepada sesiapa yang ingin mengikuti  kelas jahitan beliau @ membeli mesin jahit Brother,sila-silalah melayari wanitamelayu.com...jangan segan-segan yer:-)

2 comments:

Jue-Isteri_Ibu said...

Yana, kita sama cikgu la.. Rumah kak zura tu bersebalahn dengan taman rumah saya. 10 minit jer dari rumah saya. Kecil betul duniakan? insya allah kita boleh jumpa. G tau klu ada kelas dgn kak zura yer..

Nonie said...

Ye ke?oklah tu...lain kali bolehla Humaira jumpa ngan Ainie kan...insyaallah bila kter pegi umah KZura..kiter inform Jue ye:-)