Monday, March 21, 2011

“1st Giveway Vaithis”


Jom ramai-ramai join “1st Giveway Vaithis”
 Saya telah ditag oleh Ieda ..... actually nie 1st time saya join GA..:-)

Syarat-syaratnya adalah ...
>
>
>
>
>
1. Mestilah Jadi follower saya  - ok
2. Buat entry pasal GA ni dengan tajuk “1st Giveway Vaithis” - ok
3. Anda perlu TAG sekurang-kurangnya 3 Orang kawan. - ok
4. Pastikan letak gambar ini di sebelah side bar dan tinggalkan link di komen entri ni yer... -  ok
5. Lepas dah siap.bagi comment dan link pada entry ini. - ok

Tarikh tutup penyertaan ialah pada 1st May 2011


3 orang kawan yang saya tag ialah :




Tunggu apa lagi kawan-kawan....join ler..mana ler tau terpilih jadi pemenang....hihihi

2 comments:

Fieda said...

yana..tq tag saya...kalau yana nk join ga lagi gi la kt blog ga saya,mcm2 ga dan contest ada...
http://sukahati-fieda.blogspot.com

vaithis said...

Thanks join GA saya...follow u also