Friday, March 18, 2011

Nak tayang sandal baru Humaira

Sejak dari 2-3 minggu lepas , Humaira asyik dok mintak belikan kasut...almaklumlah tengah semangat nak berjalan...dah tak nak dukung-dukung dah...tapi kalau lambat sangat mama @ abah tarik jer dukung...merengek-rengek la dia mintak dilepaskan..hehehe.So semalam balik dari kerja singgah jap kat pasar malam Cina...dan belikan ini..taraaaaa..
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
Cantik tak? Humaira dapat sandal baru..kan main seronok
Sebelum ni kalau keluar mana-mana , pakai kasut khas ni...:-)


Ni pakai time nak tidur jer

Tengok...dah x sabar nak try pakai petang semalam

Suruh posing duduk x mahu..nak berdiri katanya

Posing sebelum keluar jalan-jalan & makan ABC

Kos RM10 jer...yang penting nampak cantik..hehehe

4 comments:

munna said...

cantik kasut baru humaira...
kak humaira boleh berdiri..insyaALLAH lepas ni boleh berjalan pula...

Yana@Noni said...

thanks Munna..

umi aiz said...

salam kak, maaf bertanya kenapa ye dengan kaki humaira..

Yana@Noni said...

xper...Humaira disahkan Cerebral Palsy...anggota kakinya agak keras...susah utk seimbangkan badan bila berdiri...bahagian otak yang mengawal pergerakan terjejas semasa pendarahan otak selepas kelahiran 4 thn lepas..lebih kurang mcm tu la kata doktor...jadi kena perlu byk exercise & terapi..