Friday, March 25, 2011

Apa yang Along dah buat ni?

Apa yang Along dah buat ni??Jeng jeng jeng.....Cubalah tengok picture kat bawah tu yer..
>
>
>
>
>
>
>
Result Ujian Penilaian 1


Along dapat no.2 dalam kelas




Syukur Alhamdulillah...tak sangka anak mama berjaya capai keputusan yang baik dalam Ujian Penilaian 1...moga Along dapat kekalkan keputusan sebegini dalam peperiksaan yang akan datang..
Ini baru UP1..masih banyak lagi peperiksaan yang bakal ditempuhi....mama doakan semoga Along berjaya di dunia & jua akhirat...aaaamin..
Angah punya buku rekod belum terima lagi..nak tengok pulak prestasi Angah macamana kan...

p.s : Ujian Prestasi 1 S.A.R Along dapat no.5....oklah  tu...:-)

6 comments:

Azma said...

Tahniah along.. smg prestasi sentiasa berjaya dikekalkan ye.. Tahniah utk mamanya jugak.. :)

Yana@Noni said...

Terima kasih Azma...harap2 begitulah...:-)

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

tahniah!

folo u.folo me gak ea

munna said...

TAHNIAH ALONG... SERONOK KAK KAK YANA KLU TERIMA BUKU REKOD ANAK KITA MACAMNI...

Yana@Noni said...

zilla : thanks...salam perkenalan yer:-)

munna : memang Ina...rasa sejuk perut kita melahirkannya...:-)yg penting ilmu yg dipelajari itu membawa manfaat & dipraktikkan dlm kehidupan seharian...asal jd manusia yg baik pun dh bersyukur sangat2..:-)

Mama Q said...

ngeeee.....smartnyer...brilliant...keep it up