Thursday, March 17, 2011

Moga merasa duduk rumah sendiri

Hari ni dah kembali bekerja setelah 2 hari ambil cuti rehat....yer la banyak urusan yang perlu diselesaikan.Kelmarin urusan permohonan kad OKU Humaira telah settle cuma tunggu siap jer & semalam saya bersama suami telah menghantar borang permohonan pinjaman perumahan kerajaan kepada pemaju untuk dihantar terus ke BPP,Putrajaya.Insyaallah..jika ada rezeki merasalah kami ada rumah sendiri...moga segalanya dipermudahkan ...aaamin.






Rumah ni masih lagi dalam pembinaan...kawan-kawan boleh tengok kat sini....insyaAllah sebelum raya puasa tahun ni dijangka siap...

4 comments:

Bicara hati ibu aisya said...

Amin...moga tercapai impian.
Wahh, xlama lagi Humairah dah blh duk umh sendirilah yer.Bestnya...

Yana@Noni said...

Insyaalah...Ayu,harap2 macam tu lah....dah tak larat nak dukung Humaira naik tingkat 2 kuarters ni haa....hihihi...sekarang ni pulak tgh semangat nak naik tangga sendiri ... layan gak la w/pun lambat kan main...:-)

munna said...

insyaALLAH... mesti dapat duduk rumah baru tu nanti...

Yana@Noni said...

terima kasih munna...berkat doa kalian moga2 terlaksana...harap2 loan lulus..hehehe