Sunday, March 13, 2011

Rumahku Syurgaku

"Rumahku Syurgaku".....memang sesuai sangat ayat tu...dah siap makan sume...apalagi lepak ngan anak-anak depan tv la.Ambik bantal ...baring-baring pastu nak tidur pun boleh...hehehe...kalau kat tempat lain boleh ke wat sume tu?...Panas terik tengahari ni nak keluar pun malas..Kalau keluar kang dah tentu anak-anak ajak makan @ minum la..walaupun kat umah dah melantak..jadi daripada membazir baiklah berjimat...lebih baik simpan duit untuk benda-benda yang berfaedah..yer tak?Esok dah keje...so saya nak gunakan masa 2 hari ni untuk berehat sepuas-puasnya sambil-sambil  melayan 3 buah hati saya tu...hehehe...

p/s: on laptop sambil layan blog atas katil memang best.....

4 comments:

munna said...

panas terik kat sana kak yana... kat phg ni dah 3 hari hujan tak berhenti... nak banjir agaknya

munna said...

panas terik kat sana kak yana... kat phg ni dah 3 hari hujan tak berhenti... nak banjir agaknya

Yasmin Nabilah.. said...

hehe..ina plak baru selesai melipat baju..hurm..keje umah banyak..rasa malas nak keluar..pasal umah mcm tongkang nak pecah..hahaha!!!

Yana@Noni said...

munna:kat sini kejap panas kejap mendungla munna....selalunya malam ujan....sekarang ni cuaca x menentu kan..:-)

ina:samalah ngan akak...pulun wat keje umah & ajak anak-anak gotong-royong...nak ajar diorang wat keje umah dr kecik..dah besar pndailah berdikari kan...