Tuesday, March 29, 2011

Tempahan menjahit baju kurung tradisional & tudung DIY

Bersedia menerima tempahan jahitan BAJU KURUNG TRADISIONAL & 
TUDUNG DIY (SAIZ M)

Senarai harga :-
1. Baju kurung tradisional biasa (leher kosong/tindih mesin) - RM20.00
2. Baju kurung tradisional (leher jahitan mata lalat/karipap) - RM28.00
3. Tudung DIY - RM20.00 (kain & awning tidak disediakan)


Cara tempahan :-
1. Poskan kepada saya sample baju kurung anda & kain pasang/kain untuk tudung yang hendak dijahit (segala kos penghantaran daripada anda -->saya-->anda ditanggung sendiri yer)
2. Bayaran pertama RM10 perlu dibuat sebaik sahaja saya menerima kain pasang bersama sample baju kurung anda.(saya akan maklumkan kepada anda melalui call/sms/e-mail)
3. Baki seterusnya pula perlu dibayar apabila baju kurung/tudung DIY anda telah siap & saya akan maklumkan terlebih dahulu.

Info penting :-
1. Tempoh menyiapkan sepasang baju kurung mengambil masa antara 1-2 minggu kerana saya melakukannya sebagai part time job sahaja.Biasanya saya akan melakukan tugas-tugas menjahit ini sepenuhnya pada hujung minggu.
2. Tolong maklumkan kepada saya sebaik sahaja anda membuat pembayaran pertama @ penuh ke dalam akaun saya sebagai rujukan saya.

Untuk sebarang pertanyaan,sila hubungi saya @ 017-3974372 dari 5.00 petang-9.30 malam...selain waktu tersebut saya hanya menerima sms sahaja almaklumlah saya bekerja...atau email saya wfd6600@gmail.com..

Terima kasih atas sokongan anda....:-)

No.Akaun MAYBANK : 162469162560

atas nama "ROHAYANA MOHD ZUKI"


5 comments:

munna said...

wah! dah ada bisniess ye kak yana... good luck ye...

Nonie said...

terima kasih Munna...x nak try ke?..hehehe...

Just Penny said...

Yelah yana, goodluck ya. saya pon dah start ambil tempahan. tapi x berani ambil banyak. mana tau x mampu siapkan. bersama-samalah kita berhempas pulas ye... hahaha...

Nonie said...

Yana Surya : betul la tu...saya target pun 1 minggu 2 pasang baju jadi la buat permulaan ni.Kalau sebulan 8 pasang x RM20 dah dapat RM160..sape nak bagi kan...hihihi...ini pun part time jer....

PAKAR MANIK said...

salam kenal. sy masih baru di blog. kalau ada masa singgah la ye. mana tau kalau nak tempah or saja tengok2 hasil kerja sulaman sy..